Gra terenowa

GRA TERENOWA Z ELEMENTAMI BIEGU NA ORIENTACJĘ

Gra drużynowa, oparta na pomyśle harcerskich podchodów i marszu na azymut.
Grupa, zaopatrzona w kompas i mapę terenu, wyrusza w trasę, aby zaliczyć rozstawione tam przez organizatora zadania i zagadki. Czasem zadanie ułatwiają pozostawione strzałki lub inne znaki.
Polecamy tereny w okolicach rzeki Świder lub lasy Mazowieckiego Parku Krajobrazowego, które świetnie nadają się do tego typu zabaw.
Stopień trudności zadań i ich zaawansowania dostosowujemy do wymagań grupy.
Wersja podstawowa to ok. dwugodzinna gra, z zagadkami logicznymi, szyframi, prostymi zadaniami sprawnościowymi i ukrytymi pieczątkami, które należy przybić do karty zadań.
W wersji dłuższej i bogatszej grupa może spodziewać się takich zadań, jak:
Budowa tratwy i przeprawa przez rzekę, łączność polowa przy pomocy radiostacji, mosty linowe, bitwa paintballowa, przeprawa pojazdami specjalnymi, pierwsza pomoc itd.