Akademia wojskowa

?AKADEMIA WOJSKOWA: ZIEMIA, WODA, POWIETRZE?

Przebieg imprezy:

Po przywitaniu i przedstawieniu instruktorów, uczestnicy zostają zapoznani z fabułą zabawy i podzieleni na grupy. Optymalna liczba grup równa się liczbie przewidzianych atrakcji, aby wszystkie grupy były zajęte na stanowiskach przez określony czas, a po upływie tego czasu przechodziły na następne stanowisko. Zostają omówione konkurencje, zasady punktacji, jak również względy bezpieczeństwa uczestników.
Każda grupa dostaje kolorowe opaski na ramię z kolorem grupy/zastępu, karty ocen, w które wpisywane będą wyniki zadań. Ukończenie Akademii Wojskowej wiąże się z otrzymaniem certyfikatu przez każdego z uczestników.
Możemy również wyłonić najsilniejszą grupę w całej rywalizacji oraz najsilniejsze grupy w poszczególnych konkurencjach.
W niniejszym scenariuszu zakładamy podział na 7 grup, czyli cena obejmuje 7 konkurencji. Orientacyjny czas imprezy: 5 godzin (40 minut na konkurencję).

Konkurencje:

ZIEMIA

  1. Jazda pojazdami specjalnymi ? 3 quady na torze sprawnościowym, ?test czołgisty?, ?test sapera?
  2. ?A co, jeśli zabraknie paliwa?
    - jazda rowerami czteroosobowymi (2 sztuki) oraz segwayami (2 sztuki)
  3. Szkolenie strzeleckie - paintball leśny

    Konkurują ze sobą jednocześnie 2 grupy, rozgrywając kilka potyczek o różnych scenariuszach.

    Podczas gry zapewniamy : sprzęt (marker, maska, ubranie maskujące), gaz (Co2), 150 kulek/os. (możliwość dokupienia dodatkowych w cenie 15 zł/100 szt.), propozycje scenariuszy, sędziów, przygotowanie pola gry .

  4. Bieg na orientację
    Zadaniem będzie w jak najszybszym czasie za pomocą mapy i kompasu dotrzeć do wszystkich wyznaczonych punktów kontrolnych. Wygrywa patrol, który najszybciej osiągnie wyznaczony cel. W każdym miejscu zaznaczonym na mapie jest ?punkt kontrolny? z kodem, który trzeba nanieść na kartę patrolową. Jednym z ?punktów kontrolnych? jest pole minowe z wykrywaczem metali.



WODA

  1. Przeprawa tratwą (2 sztuki 6 osobowe) na drugi brzeg rzeki i wykonanie zadania specjalnego ? rozstawienie łączności polowej. W ekwipunku patrol będzie miał dwa telefony na korbkę i szpulę kabla z możliwością założenia na plecy. Muszą rozwinąć kabel, podłączyć telefony, zakręcić korbką i rozmawiać.

POWIETRZE
1. Konkurencje linowe z asekuracją alpinistyczną

  • Wychodzenie po drabince speleologicznej
  • Zjazd tyrolski ? uczestnicy zjeżdżają z wysokości około 10 metrów po skośnie rozpiętej linie na ziemię. Ta konkurencja wyzwala duże dawki adrenaliny, ponieważ podczas zjazdu osoba zjeżdżająca osiąga prędkość około 50 km/godzinę.
  • Wieża ze skrzynek
  • Zadaniem uczestników jest zbudowanie jak najwyższej wieży z plastikowych skrzynek. Skrzynki stanowiące budulec są równocześnie podstawą wieży na której staje budowniczy i wraz z nią unosi się do góry.
  • Pajęczyna
    Uczestnicy muszą przejść wyznaczony odcinek terenu, nad którym rozciągnięto konstrukcję utkaną z lin na wysokości około 80 cm ? 1 metra. Liny tworzą konstrukcję, którą uczestnicy muszą pokonać równocześnie całym zespołem.

Cena imprezy: od 190 do 250 zł netto/os., przy liczbie osób: 60 ? 80.



USŁUGI DODATKOWE/OPCJONALNIE:
1. OPRAWA IMPREZY:
- nagłośnienie 600 zł
- t-shirty moro dla uczestników
- nagrody ? wg uznania
- catering (kawa, herbata, ciasto na przywitanie) sałatki 3 rodzaje mięsa z grilla ( wybór), grochówka itp.
- transport autokarowy
INNE KONKURENCJE DO WYBORU:

1. JAZDA NA QUADACH W TERENIE

Po jeździe po rozległej, piaszczystej polanie, kierujemy się bocznymi drogami w stronę Karczewa i Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Pokonujemy tor quadowy. Kończymy w bazie. Konieczne prawo jazdy kat. B.
Dysponujemy 10 jednakowymi quadami Kymco Mxer 150 cc, (rok prod. 2008), z automatyczną skrzynią biegów. W razie potrzeby możemy zapewnić większą ilość quadów.
Koszt ok. 550 zł/szt.
2. JAZDA SAMOCHODAMI TERENOWYMI ? koszt ok. 1500 zł/auto
3. Strzelanie z wiatrówki do tarcz i tablicy metalowej (kaczuszki) - uczestnicy wykonują kilka strzałów próbnych, a następnie strzały punktowane.
4. Strzelanie z łuku do tarczy słomianej ? uczestnicy wykonują kilka strzałów próbnych, a następnie strzały punktowane, proponujemy różne warianty, np. strzały na czas, na odległość, na skupienie, ?jedna strzała?.
5. LSG (Laser System Games)
6. Ścianka wspinaczkowa 7 metrów
7. SPŁYW KAJAKOWY
8. BUGGIE

Jeśli interesuje Państwa dodanie lub wymiana konkurencji w scenariuszu, prosimy o kontakt w celu zmiany kalkulacji.